اعلام نتایج آزمون‌های دستیاری پزشکی و دندانپزشکی به تعویق افتاد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 467
نویسنده : حسن والی زاده

اعلام نتایج آزمون‌های دستیاری پزشکی و دندانپزشکی به تعویق افتاد

  • اعلام نتایج آزمون‌های دستیاری پزشکی و دندانپزشکی به تعویق افتاد

    زمان اعلام نتایج نهایی پذیرش در آزمون‌های دستیاری تخصصی پزشکی و دستیاری تخصصی دندانپزشکی به تعویق افتاد و تا پایان هفته اعلام می‌شود.

    به گزارش خبرنگاردانشگاه خبرگزاری دانشجو؛زمان اعلام نتایج نهایی پذیرش در آزمون‌های دستیاری تخصصی پزشکی و دستیاری تخصصی دندانپزشکی به تعویق افتاد و تا پایان هفته اعلام می‌شود.


     با توجه به ظرفیت‌های خالی مانده در برخی سهمیه ها، به نفع داوطلبان سعی شده است که ظرفیت‌های خالی به داوطلبان آزاد منتقل شود از همین اعلام نتایج به تعویق می‌افتد.

     نتایج نهایی پذیرش در چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی تا پایان هفته جاری از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می‌شود.

     چهل و چهارمین دوره آزمون دستیاری پزشکی روز ۱۴ اردیبهشت ۹۶ با حضور ۱۲ هزار و ۲۶۷ نفر برگزار شد و نتایج اولیه این آزمون در روز دوشنبه ۸ خرداد ۹۶ به صورت کارنامه اعلام شد.
     حدنصاب نمره برای اینکه داوطلبان بتوانند انتخاب رشته کنند ۱۵۰ بوده است و ۸ هزار و ۴۱ نفر معادل ۶۵ درصد شرکت کنندگان در آزمون موفق به کسب این حد نصاب و مجاز به انتخاب رشته شدند. ظرفیت پذیرش دستیار تخصصی در چهل و چهارمین دوره این آزمون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر است.





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: